петък, 12 октомври 2012 г.

Каква роля имат задачите по математика при децата



Една солидна математическа основа е жизненоважна за успеха при децата. Без солидни математически умения, децата вероятно ще имат много проблеми в училище, а и след това.
Студентите със слаби основни умения по математика намират предметите все по-объркващи и трудни (и респективно получават незадоволителни оценки). Може да забележите лесно, ако детето ви започва да се развива трудно по математика. Когато едно дете развие солидна математически, вие ще бъдете изумени как стресът, причинен от лошите математически умения изчезва. Може дори да чете вашето дете да казва, че математиката и задачите по математика са забавни!


Изграждане на солидна основа по математика изисква системен подход. Твърде много деца не получават широко въвеждане в предмета, както и текуща практика, която изгражда доверие и дълбоко разбиране. Основните грешки, които родителите правят в преподаване / трениране на математика са:
1. Родителите са склонни да надценяват аритметиката и пренебрегват други области по математика.
2. Не са последователни в обучението.
В тази статия ще обсъдим това, което е достатъчно широк подход за преподаван по математика.
По време на първи клас основната цел на децата достига до числа и операции. Те ще се научат да добавят и изваждат числа до сто. В първи клас по математика ще се изучава повече за геометрични фигури и предмети, измерване на дължина, тегло, мощност, време и температура, използване на пари, графики и диаграми, които се използват за анализ на данни и прогнози, и алгебрични модели. Във втори клас децата по математика ще се учат да смятат с цели числа до хиляда, те ще групират обекти в десети и стотици. В числата до 1000, децата трябва да знаят мястото и стойността на всяка определена цифра. Във втори клас по математика се въвеждат и фракции. До края на втори клас и в програмата за трети клас по математика, се засилват на математически умения, натрупани през предходните години, и децата ще преминат към по-строга структура. Децата ще работят с числа до сто хиляди или повече. Те научават за знака след десетичната запетая в контекста на пари получават опит с фракции до 100.