сряда, 15 февруари 2012 г.

Корпоративна социална отговорност - Danske Bank Group публикува годишния си отчет за 2011

online-image-editor
Danske Bank Group е най-голямата компания в Дания, която предлага финансови услуги. Компанията е един от водещите играчи в бранша в скандинавския регион с повече от 5 милиона клиенти на дребно, според публикувания доклад за корпоративна социална отговорност за 2011.
Шестия отчет за корпоративна социална отговорност поставя фокус върху недостатъците на децата и младите хора във финансовите познания в това време на икономически трудности. Докладът описва за инициативите на компанията, които имат за цел да повишат познанията за личните финанси чрез своята програма за финансова  грамотност за деца, родители, учители и млади хора.

В отчета също се отделя специално внимание на неизбежните дилеми и нужни преценки, които са на дневен ред на КСО във връзка със:
Въвеждането на принципите за екологичната и социална отговорност в отпускането на кредит.
Напредък в целта на групата да намали своята консумация на електроенергия с 20% до 2014 година, започнала през 2009.
Нови онлайн възможности за подобряване на участието на заинтересованите страни, като увеличават нашия диалог със заинтересованите страни в обществото.
Компанията също така има за цел да увеличи броя на жените, заети в мениджмънта.
Докладъд продължава да следва насоките за отчитане на устойчивостта по G3, провъзгласи GRI ниво "B".
Отчитането на корпоративната социална отговорност е също така част от годишния доклад на Danske Bank Group, който може да бъде намерен в сайта на компанията във страницата финансови отчети.
"Нашата амбиция е да предложим на както на частните, така и на бизнес клиентите ни най-лесните, най-бързите и най-добрите решения в скандинавския регион на конкурентни цени. Ние се стремим да бъдем колкото можем по-достъпни и по-гъвкави чрез нашата мрежа от клонове, напите водещи решения за електронно банкиране и денонощни телефонни услуги. Ние искаме да бъдем банка, в която малките и средни предприятия имат бърз и директен достъп до експерти по телефона, като сме предпочитания финансов партньор за средни клиенти в корпоративното и частно банкиране."